Bmore gaat voor 100% remote aanpak van iAssist
Bmore heeft een mooi doel: personal trainers en online coaches helpen om hún business te laten groeien. Om zelf als onderneming te groeien, schakelden ze iAssist in – volledig remote. “In de toekomst moet iedereen digitaliseren. Dat iAssist dat vandaag al mogelijk maakt in hun administratieve dienstverlening is voor ons een grote plus”, aldus zaakvoerder Dylan Hermans.
Dylan hoorde voor het eerst over iAssist via LinkedIn. “Marions profiel viel gelijk op. Ze leek me de ideale persoon om in mijn podcast te interviewen. Het klikte zo goed, dat ik voor externe administratieve ondersteuning voor Bmore bij haar ben gaan aankloppen. Na haar uitleg, twijfelde ik geen seconde meer en vertrouwde ik haar blind. Haar mindset is de reden waarom ik heel graag met haar in zee wilde gaan.”
Professionele, leuke vibe
De uitvoerende ondersteuning gebeurde niet door Marion zelf, maar door Kelly. “Ik voelde meteen dat Kelly een authentiek persoon is, volledig zichzelf en niet te formeel. Ze stond voor ons klaar en dringende zaken werden vanaf het eerste moment opgepikt. Ik kan haar alleen maar als een echte topper omschrijven.” Al trekken die superlatieven zich eigenlijk ook door naar iAssist als organisatie. “Hun professionele en leuke vibe was voor mij heel belangrijk. Alle communicatie was tot in de kleinste puntjes duidelijk.”
100% remote
Kelly werkte twee uur vanop afstand voor Bmore. Exact hoe Dylan het graag heeft. “Ze nam de facturatie, financiële rapportering en het debiteurenbeheer voor haar rekening. Dat is een mooie verantwoordelijkheid om te dragen in slechts twee uurtjes per week. Dat ze volledig remote werkte, was héél handig, aangezien ik ook vaak in het buitenland zit. Net omdat de dienstverlening volledig digitaal was, was de klik met Kelly zo belangrijk. Na een paar weken – en slechts twee meetings – was alles al up and running en werd er meteen kwalitatief werk geleverd. iAssist heeft fantastisch ingespeeld op dat digitale luik, al voelen ze ook goed aan wanneer een face-to-facegesprek nodig is, en organiseren ze dat meteen.”
Betrouwbare partner
Of Dylan iAssist zou aanraden aan anderen? Absoluut. Hij deed het zelfs al. “Ik zeg vaak: ‘Ga gewoon naar iAssist, dan is alles geregeld en hoef je je geen zorgen te maken.’ En dat meen ik ook echt. Die familiale sfeer en hun duidelijkheid in communicatie zijn de grootste troeven. Het is een partner die je 100% kan vertrouwen, en dat wil je toch wanneer iemand toegang krijgt tot je financiële data, vertrouwelijke info en klanten?”
